Pages

15 January 2011

Tekanan melanda.... :'(

Salam.....
Aku yakin mst sume yg pnh pegang title 'bertunang' akn alami ape yg aku alami skrg ni...depress tension segala bagai...malah aku gak yakin psgn yg b'tunang kalo x byk pn sikit mst akn gaduh ngn psgn masing2..aku lak???em nth la..jgn ckp gdh, sume la pnh..malah pnh sekali smpi ke tahap mau henti kn sume ni..tp mjur la ms 2 family msuk cmpur so smpi ke skrg lah aku still pegang title tunang org..bkn x pk kn perasaan family tp x tau la ek np sume ni leh jd..2 sb org slalu kata tunang adlh ms yg paling kritikal setan asyk nk hasut jerk sb x nk umat manusia m'bina masjid..kalo sp yg x kuat tahan godaan sure2 akn tersungkur nyer...
Dulu ms zaman muda2 (skrg x la tua mn pon kan huhu) selalu sgt nk pegang title tunang org. Konon kalo pegang title 2 rs cm wah aku ni dh berpunya hehehe tp 2 sume ms zaman skolah la..skrg bl dh dewasa dh pn pegang title tunang org almost 2 years br aku sedar bkn sng nk keep maintain title ni..byk sgt onak duri yg aku hadapi..kdg2 ade yg b'punca dari aku tp ade gak yg b'punca dr Mr.T...dua2 sama naik dua2 tgh darah manis..
Xpelah anggap jelah ini sume dugaan kecil..sb bl dh kawen dh de anak dugaan akn mkin besor besor dan besor punye!!!!! huhuhu...cume bl dh mkin dekat tgl hanya dua bln dua minggu ni mkin kuat lak dugaan yg aku rs..bkn je tekanan dr segi persiapan mjlis, tekanan dr Mr.T, malah tekanan atas ape yg jd kt family aku..baku ni nk kata cengeng sgt pn de lah jgk kn tp so far msih leh tahan lg cume bl tekanan ni sume dtg serentak 2 yg wt aku rs cm nk terduduk bersila huhuhu..(rs cm nk nagis berjurai2 la kn)
Rilex zara...as long as ko masih ingat DIA de di sisi ko insyaAllah ko akn mampu alami sume ni...Allah x kn bg ujian yg tidak mampu di atasi oleh hamba-NYA...DIA tidak akn sesekali menzalami hamba-NYA...
Pic: Sungai mana nth tp bl tgh tertekan ni rs cm nk duk kt tepi sungai jerk dgr bunyi2 air segala bagai....

0 comments:

Post a Comment