Pages

08 January 2011

Alhamdullilah...kad kawin eden dh siap....

Salam...syukur sgt2 akhirnya kad kawin aku dh siap..tak tersangka2 cepat tul siap x smpi dua minggu pn..em zaman skrg ek sume bnda cpt pantas dan tangkas huhuhu....
Em...nk ckp suke sgt ngn finish product kad 2 x sgt la..nth ek tetbe mata rs cm x comey sgt lak..agk nye sb aku b'kenankan yg ln tp dpt yg ln kn...tp xpela sb nti aku sure penghabisan nyer kad kawin 2 akn menuju ke tong smph jgk...(brani kerat jari la x ramai yg akn m'yimpan kad tu bl majlis dh selesai) huhuhuhu....
Wah skrg dh kena collect alamat mber2 ni...em nk kena bli setem dr skrg ni bia nti xdela rs terkocoh2 ms nk pos 2 la br nk bli setem...huuhuhhuu byk keje nk setle ni..hntrn lg nk kena wt adoi xde ke bala tentera yg leh m'bantu ek..nmpk gaya x leh nk hrp kn org ln la kena wt sndri gak huhuhu....










Huhuhu nmpk byk kan kad aku...total sume kad ni adalah 1800 keping..wah sgt la byk.....em tp tuk umh aku xdela byk sgt takat 600 keping kad jer..tp tuk umh Mr.T 1200 keping wah sgt byk tp ikt jela kalo dh bakal mak mertua mtk sejumlah 2 nk wt cmne kn huhuhu...so get ready la tuk menulis nm & almt mber..sekian

0 comments:

Post a Comment