Pages

26 January 2011

Sebeban punye update huhuhu:)

Huaaa dh begitu lama kn x update blog..bkn xde masa sgt kn byk la jgk masa terluang walau tgh sebok wt preparation tuk goodies bag mjlis nti..(yeah mst korg rasa wah bia btl awl lg ape)..em tp dh dpt mandat dari mak kn tuk wt dr SEKARANG!!! huhu so tiap2 mlm rutin harian aku adlh tuk m'bungkus gula2 kecil dlm plastik..em tp bgs gak kn mak b'tegas ngn aku tuk wt dr skrg supaya nti aku x terkalut2 nk wt sume..bkn x leh mtk tlg sedara mara tp......em cmne nk ckp ek..juz x nk ssh kn dorg jela (wah klise sungguh ayt aku ni) But trully is aku x pnh harapkan sedara mara dtg tlg m'bntu tuk mjlis aku ni pn..so pathetic kn..huh ape aku melalut ni...udah sila kembali ke pangkal jln ok..anda nk tls psl persiapan kawen anda bkn bendealah mepek2 ni...
Orait smbg ek pd cter asl..so aku dh pn memulakan persiapan tuk goodies2 bag..bermula dgn menampal beg tuk di beri pada org2 biasa which mean bkn VIP ato tetamu dr pihak Mr.T aku..nk stori sikit la psl beg ni..ms mula dl aku g ngn mak ngn angah aku...disebabkn sblm g kedai jual brg2 tuk kawen ni ktorg g ke SSF dl tuk cari bunga2 nk ltk kt hntrn..ape lagi kan ktorg b'3 ni kalo dh msuk SSF mmg rambang mata hidung mulut sume lah huhuhu...jd nk terus terang disini ktorg kalo msuk SSF mmg akn habis paling koman 200 ingit malaysia..huhu dasat x dasat la..ni kalo ayh aku tau ni mmg terukk la kena mrh huhuhu...so bl dh lik dr SSF ni duit pn dh mkin kempis dlm wallet..smpi je kedai Maju (yg jual brg2 pengantin) ktorg decide nk cr beg goodies yg murah lg jimat (huhuhu bkn ptt kalo msuk SSF pn kena amlkan prinsip ni ker ekk???) Ok jumpa yg murah lg berpatutan..bwk la balik ngn bangga nyer...
Esok nye mak aku t'gerak ati nk bukak beg yg dibeli 2..try punya try beg 2 x bape kuat tuk menampung brg2 yg akn diletak di dlm nye...huuuuaaaaa.......:'( apekah???? x psl2 aku ngn mak kena selotep bwh beg 2 semata2 nk elakkan dr tetamu m'dpt beg terbobos di mjlis aku nti.....wah pnt oooo bkn sikit2 punye keje..nk kena lipat beg 2 then nk selotep bwh nyer lg..tp alhmdullilah berkat kerajinan mak aku dan keterpaksaan aku tuk m'buatnya siap jgk akhirnya....ok ni aku bg sikit gambar beg tuk tetamu biasa aku ek...
Pic: Berkotak2 goodies beg yg siap di selotep

Pic: Tak cukup kotak bakul pun jadi la..huhu

Almak br perasan dh nk kul 12..huhu kena stop dl la nti kang sok liat nk tinggalkn katil lak huhuhuhu....xpe smbg lain kali ek...tido la zara oi..

0 comments:

Post a Comment