Pages

26 January 2011

Alamak mana minggu????

Salam...selamat sejahtera sume (giler skema punya ayat kn)..weh..weh weh...np baru aku terperasan countdown tarikh kawen aku yg kt sebelah ni dh xde minggu larh...alamak tetbe rasa cm cuak sedikit kan....biasa kalo bukak blog ni stil nmpk 2 month 2 week 5 days..tp td br perasan only 2 month 6 days..wah dh xde countdown minggu tuk lagi 2 bulan ni..ala sempat ker hntrn x wt 1 ape pn lg..goodies byk lg x wt...sticker terima kasih x tampal lg..huuuaaaa sempat ker :'( mampukah idea dtg bergolek bila aku tgk jer brg hntrn 2 nti ahdoi...ok great job zara sb anda telah berjaya mempanickan diri sendiri..yeah!!!!!!
Em...nti dh abs days angka depan 2 akn b'tukar pada nombor 1 lak..huhuhuhu so bangga..em ditambah lak ngn keadaan Mr.T yg asyk sakit2 je lately..demam x kebah2 tambah lak ngn buku lali dia tetbe bengkak semacam..bleh plak kn bila aku tya np terjatuh ke terpeleot ke dia dgn selamaba jwb "nth ek x tau tgk2 dh bengkak tetbe je dh rs sakit" wah 2 kaki dia ke kai org lain ek???? Alahai Mr.T jgn la sakit2 kita byk lg bnde nk kena wt ni...kita x g amk borang nikah lg x g wt checkup lagi..pleeezzzz.....
Ok cik zara enough is enough...stop pushing ur mind kang x psl2 migrain kang...tarik nafas panjang2 then kentut...huhuhuhuhuhuhu....better aku stop dr trus kalutkan diri sndri ek....
Pic: Sengaja je nk tekan butang panic dlm diri sendri kn..no good punya olang la zara!!!


Ok...chill out orait


Doa..semoga Mr.T cepat sembuh dan bebas dari segala jangkitan bakteria..huhuhu mentang2 keje dlm lab ayt nk skema sains konon...

0 comments:

Post a Comment