Pages

27 January 2011

Mak dok membungkus tuk goodies bag anak sibok berblog...

Salam..selamat malam korg2...ok i know tajuk entri yg sgt hampeh. Mak aku tgh sebok packing2 kueh tuk ltk dlm goodies bag aku lak sempoi2 duk tls blog..x sopan punye anak..mak sori ek mlm ni nk mtk mc dr wt part time packing2 ni ek..huhuhu pnt sgt rs bdn..tetbe terasa sengal2 dr ujung kaki smpi ujung bahu (yolah kn pale leh kategori sbg sengal2 ke). Em np ek bdn aku leh terasa cm bisa2 sengal2 ni adakah aku b'jangkit dr Mr.T??? Ato Mr.T dh kurang rasa sakit sb aku dh curi rs sakit dia 2..wah sgt ridiculous ek...ckp je 2 sume alsn x nk wt part time packing brg tuk goodies bag kn senang cik zara oiiii......
Ok la x nk cter psl sengal2 lg...ptg td aku de meeting...then nth dr mana aku dpt kekuatan tuk m'umumkan bahawa pada 1 April 2011 nti aku akn bernikah...di hadapan bos2 dan dak2 opis aku..mcm poyo jerk..2 pn b'belit2 tergeliat2 lidah aku nk ckp huhu..maybe korg rasa np awal sgt aku wt announcement ni kn..bkn pe td meeting sume cter psl menetapkan tarikh tuk auditor dtg tuk audit ISO ktorg..aku lak sepanjang dorg pilih2 tarikh 2 aku b'debar jerk x mo la tarikh audit 2 sm ngn tarikh aku nye majlis..pk punya pk aku decide tuk umumkan terus tarikh mjlis aku 2...alhmdlilah bos & kwn2 sume dpt trima dan dorg akn pilih tarikh yg x clash ngn mjlis aku 2...ok lega sgt2 rs cm 1 beban dh hilang dr bahu aku (byk lg beban lain)...aku cume mampu b'doa semoga tiada apa2 aral melintang seepanjang mjlis aku nti..amin...
Pic: Em..muke lega tapi np mst amk muke wrna hijau ek cm muke org thn nk koo koo jerk? Xpela tomey kn acih pd pak google

0 comments:

Post a Comment