Pages

21 December 2010

Yahoooo.......

Salam...alhamdullilah b'syukur sgt2 sb akhirnya dh siap pun wat bunga telur...kalo selama ni aku dok wt sorg2 kt umh rs cm lmbt nyer nk siap..almaklumla bp byk ms je yg ade kn sb hy dpt wt selepas lik keje...tp td aku amk kptsn nk bwk g opis hehehe mentang2 bos xde selamba aku jer ek...td b'ganding bahu wt ngn mber aku dua org x smpai tgh ari dh dpt setle kn sume..yahooooo suke nyer pasni dh x yah pening2 kalut2 nk siapkan bunga telur yg agak rumit tue lg...em tgl nk mtk tlg mak balutkan ngn floral tape je (sb aku balut jd benda lain huhuhu)...hepi sgt2 sb proses m'yiapkan bunga telur rainbow 2 mengikut time frame yg aku tetapkan...kira2 sebulan  jugak ms yg aku amk tuk siapkan bunga telur 2..aku start wt hujung bulan 11 then x smpi hujung bulan 12 dh setle (aik kalo cmni meaning x smpi sebulan lorh)...wah leh amk tempahan la kalo cmni hehehehe....
Ok dh lega x nk pk bunga telur, pasni nk packing masuk dlm kotak then sealed tkt nti berhabuk...skrg dh nk fokus wt hantaran plak..by hook or by crook kena ajk Mr. T g shoping brg nk dijadikn hntrn ni..kalo x nti x dpt idea nk start cmne kn..hohohoho
Special thanks 2 my fren "Buku atas kotak petak " & "Mama Qayyum Cute" atas p'tolongan menyiapkan bunga telur td ek..sy akn pastikn mjlis sy nti korg b'dua dpt bunga telur sorg 1 hehehe :)
Almk tetbe teringat aku x wt lagi ibu bunga telur 2 tuk di letakkan di atas jambak bunga telur di kedua2 belah pahar..aiseh br nk enjoy katak lompat2 sb bunga telur dh siap...em ni nk kena pk kn plak nk wt ibu nyer cmne gaya huhuhuhu....idea dtg lah kau..ku seru kau hehehehehe :)
Pic 1: Closeup  


Pic 2: Rimbunan bunga telur Rainbow 


Pic 3: Try test guna telur masin dpt dr majlis kawin org hehehe 


Pic 4: Closeup gambar berserta telur masin

6 comments:

noel's said...

suke3.. santek sangat... tengok pun tau mesti sgt penat nak buat.. dan absolutely very the mahal...

azian azman said...

weewittt!macam kenal jek sape fren 'buku atas kotak petak' tu..gagaga..hopefully the 'ibu bunga telur' can get done as soon as possible..

ze@L z@R@ said...

cik azian azman...hohohohoh selama ni akk dok tgk blog asyk ckp "alah xde org komen pon" tp rupenyer akk yg x reti tgk komen heheheheh...

ze@L z@R@ said...

kakak noel's hehehehhe sori yer lmbt m'bls almaklumla br blajo wt belog kn hehhehe..dr jauh mmg la nmpk santek kak tp kalo akk tgk reality nyer sgt la comot hehhehe..mhl 2 x sgt la tp rs kalo jual kt kedai harga nyer mmg x leh thn la hehehhe

qUETIm ThE wARRIOr said...

wow kak, dasat... warna warni gitu

ze@L z@R@ said...

fatim~hehehe dh tema nyer pelangi kn...heheheh dtg ek nti kalo nk dpt 1..

Post a Comment