Pages

20 December 2010

Lahir seorang lagi umat Nabi Adam a.s

Salam.....
Em nk lari dari topik jap ek..bkn nk citer psl persiapan kawin tp nk cter psl ke'excited'an dpt ank sedara...hoho...
Alhamdullilah semalam lahir lagi seorang bayi yang tulus suci dan mulus ke muka bumi ini....thats meaning aku dh jd makcik, mak medakan, aunty, lg ape ek panggilan tuk aku huhu x kisah la...Bayi yang kakak ipar aku lahir kn pada 20/12/2010 jam 2.01pg seberat 2.6kg...byk sgt nombor 2 yg berkaitan ngn si kecil ini..nti mst nombor 2 jd nombor ong dia hehehehe mepek ajer mak usu ko ni...
Doa aku wt along sekeluarga semoga dgn kehadiran bayi suci ini dpt mengubah corak hidup korg...semoga bayi ini lebih mengeratkan hbgn kekeluargaan korg b'dua...amin...
Pic: Si kecil yang tulus mulus 

4 comments:

azian azman said...

baby tu cute mcm saya la!:)

ze@L z@R@ said...

hohohoho tetbe lak kn nk nyelit...nth cmne la plak kn leh cm muke dia hehehehe

noel's said...

bestnye dayah dah ada anak sedara sendirik, takleh la Isyraf nak glamor sorang2 dah, hehe..

ze@L z@R@ said...

kak noel's huhuhu isyraf tetap di hati lorh...sgt terhibur ngn keletah dia..kalo tnsion2 jerk tgk blog akk sure t'gelak2 bc psl isyraf huhu

Post a Comment