Pages

21 December 2010

Kad kawin ooo...kad kawin...

Salam...selamat malam...wah mentang2 br wt blog pagi ptg siang mlm asyk nk post jerk kn..huhu xpela dh nm blog ni tuk cter persiapan kawin aku kn...em entry kali ni nk ckp psl kad kawin...siang td dh g lg 1 kedai knon nyer nk tempah kad kawin...tp cm biasa bl g mmg la aku xcited..tgk yg 2 b'kenan tgk yg ni b'kenan sng kata sume aku b'kenan...tp yg wt aku pening bkn la nk pilih mn yg paling suke tp pening bl tgk hrga nyer...adus :( kalo nk yg murah mmg de tp takat gn sehelai A4 paper yg b'color then print gn ink wrna hitam..em kalo pk2 smula aku pn leh wt sndri kalo cm 2...
Then kalo nk yg ok skit hrga nyer lak mhl...ritu bkl mother in law dh gtau tuk side lelaki jer nk 1000 kad..wah such a big amount. 2 x termasuk lg tuk mber2 rapat Mr. T (Mr. Tunang). Em nk ckp Mr. T aku 2 glamor pn x gak tp kwn2 dia de lah dlm lbh kurg 200 org..aduh fenin2...
Mjur la tuk side aku mak ritu ckp tempah dlm 400 sj...plus mber2 rpt aku 600 gak 2..so total tuk both side 1800...wahhhhh bia btl....
Aku dh x tau nk round kt area mn lg dlm jb ni...kalo leh nk cr yg dkt2 jer sb sng nk b'urusan..tp kalo dh ssh sgt nk jmpa t'pksa la g jauh sikit..harap2 jumpa la yg sesuai & harga b'patutan..amin...

0 comments:

Post a Comment