Pages

11 June 2011

Mencari ketenangan...

Salam...
Ape yg aku wt skrg???? Aku duk dlm keta keseorgn melihat keta2 lampu2 sambil berblog...aku adlh sp???? Aku adlh seorg isteri org tp sebelah aku sape??? Tiada sape2... Apekah yg terjadi ni??? Ntah aku sndri x pasti nk jwb cmne cume dlm fikiran aku biarlah aku bertenang supaya tiada lagi bait2 kemarahan kuar.... Bkn x solat bkn x doa tp aku perlukan udara lain tuk aku bernafas.... Udara yg berbeza dr dia... Tp aku masih tahu batas2 aku..keluar nyer aku dgn izin dia bkn tuk pe tp utk dia juga... Abis nyer bateri lptop comey ku ini aku akn kembali pulang... Aku x nk mak ayah aku tgk muke kepura-puraan aku skrg.. Muke ceria semacam gelak bagai tp sume 2 hanya palsu saje....
Nape sume ni jd??? senang je jwpn nyer ni lah dugaan nk tgk aku kuat ato tidak... Tp aku hanya manusia biasa jer ade ketika aku tergelincir jugak nk hadapi sume ni...aku x tau nk luah pd sape malah aku berpikir boleh kah aku meluahkannya...penghabisannye di sinilah aku di dalam keta montel kesygn ku bersama laptop comel ku melihat kenderaan lalu lalang lampu2 jalan yg terang benderang... (saat blog ni ditulis np la plak radio suria fm dok memutarkan lagu2 sedey2 ni haishh)...
Tp satu perkara yg aku pelik mana pergi air mata aku ek??? Bkn ke biasa nyer waktu2 cmni dia dh kuar tp np aku lnsg x terasa nk ngs ek??? Adekah petanda aku dh kuat ato petanda aku dh give up???
Tidak aku x boleh give up...belum masa nyer lagi...masih byk lagi kemanisan yg aku belum rasai...masih byk kepahitan yg perlu aku tempuhi lagi... 
Utk kali ini biarlah aku menyedapkan ati sendiri lagi...bkn utk org lain tp utk aku jugak..dun wori zara ko dh biasa benda2 cmni...malah ko pnh hadapi yg lagi hebat dr ni dulu...
Guys...plz pray for me.......tamat.....



0 comments:

Post a Comment