Pages

14 September 2011

Salam Aidilfitri...

Salam...walaupun dh setengah bulan raya aku stil nak ucap selamat hari raya to all bloggers... Em dh sgt lm kan x update blog aku pun dh lm x bukak blog & baca entry2 bloggers yg lain..pg ni br terasa nk bc entry kwn2..

Em juz nk share raya aku kali ni sesuatu yg baru gak sb 1st time sepanjang 27 tahun aku hidup aku x raya ngn family aku sb 4 ari sblm raya lg aku dh lik umh mertua tp mjur la umh mertua aku dkt kn so ry ptama 2 lik jb jap juz utk anto mknan & b'tukar2 mknan... Then raya ke-4 br aku dpt beraya ngn fmly aku so total2 seminggu ok aku di rumah mertua..sume mber aku ckp aku sgt tabah sb br 1st time je dh beraya begitu lm ngn fmly mertua huhu

Tp kebetulan ms dh ujung2 pose 2 MIL aku x sihat jd aku, incik asben dan SIL la yg b'tungkus lumus settle kn sume persiapan..MIL juz bg tunjuk ajo aje pd kami nk wt itu wt ini...agak seronok jgk tp ada time2 aku tetbe rasa sayu sb terkenang kan mak aku sorg2 je wt keje sume manakala ayah aku lak rebus tupat tanpa teman...almaklumla hanya aku je anak perempuan mereka sorg jd selama ni kalo raya aku la yg mereka hrp kn..xpe mak ayah thn depan adik akn tlg ek adik bwk assistant skali a.k.a incik somi hehehe

Ok la x tau nk taip ape lg juz nk share gmbr raya both family sila-sila lah tgk =)

Pic: Tema kaler kami thn ni peach =)

Pic: Ni mase nk g konvoi umh sedara incik asben kt endau


 Pic : Bersama adik sepupu yg pentol (ini belah aku)

 Pic : Ini lak kakak kepada adik sepupu aku yg gmbr atas =)

 Pic : Gmbr dlm keta nk konvoi bersama anak buah incik asben & SIL

 Pic: Ini lak sepupu2 belah incik asben (pic taken at Pantai Penyabong sgt dkt dgn umah Tok Su incik asben)

 Pic: Jeng jeng jeng ini lak gmbr umah atok aku kt Melaka santek sgt =)

Pic: Ini lah my MIL (FIL x dpt amk gmbr sb dia jap2 ilang hehe)


Nota kaki : Ms MIL sakit ayat dia pada aku "mak teringin nak main dgn cucu sendiri..em alamak????

0 comments:

Post a Comment